Після прильоту в міжнародний аеропорт Мале туристів чартерних рейсів біля виходу із зони прильоту зустрічають представники компанії ANEX Tour з табличкою та у фірмових уніформах компанії і повідомляють номер стійки готелю та її розташування.
Туристів, які прилітають регулярними рейсами, представники резортів зустрічають біля виходу із зони прильоту у фірмових уніформах / з табличкою обʼєкта розміщення. У випадку, якщо представник відсутній, гості можуть пройти до стійки готелю самостійно.
Звертаємо вашу увагу на те, що співробітники не йдуть з гостями на трансфер.
Якщо трансфер здійснюється на швидкісному катері, то на катері присутній представник курорту; якщо трансфер здійснюється на гідролітаку або внутрішньому перельоті, то представник курорту зустрічає туристів на місці прильоту.
Зважаючи на географічну специфіку Мальдівських островів, гіди не проводять зустріч з клієнтами в готелі, уся комунікація здійснюється за допомогою телефону Гарячої Лінії.
Усі екскурсії організовуються безпосередньо курортами Мальдівських островів, тому бронювання екскурсій клієнти здійснюють через співробітників готелю.
Наразі перебування туристів у Мале заборонено (за винятком транзитних пасажирів). Екскурсії на локальні острови не організовуються. Кожен курорт має свій перелік екскурсій (найчастіше водного характеру): снорклінг, дайвінг, прогулянки на яхтах, водні види спорту тощо.
Трансфери організовуються також курортами, у звʼязку з цим інформацію щодо часу трансферу гостям надають співробітники готелю напередодні вильоту (як правило, ввечері, за день до вильоту).
Детальну інформацію щодо трансферів на Мальдівах можна знайти в розділі «Трансфери».