Трансфери на Мальдівах

  • Загальна інформація щодо трансферів на курорти Мальдів

    У звʼязку з географічною особливістю Мальдів, громадський транспорт і дороги можна зустріти тільки в столиці на острові Мале. Трансфери на всі курорти Мальдів здійснюються на швидкісних човнах, гідролітаках, а також за допомогою внутрішніх авіаліній. Деякі курорти надають комбінований вид трансферу — внутрішній авіапереліт + швидкісний катер. Звертаємо вашу увагу на те, що у вартість пакетних турів компанії ANEX Tour на Мальдіви за замовчуванням включений трансфер з мінімальною вартістю. Забронювати інший тип трансферу за умови надання його готелем можливо за додаткову оплату. У разі поганих погодних умов і, як наслідок, неможливості надати заброньований тип трансферу, курорти мають право замінити трансфер на більш відповідний за додаткову плату на місці.

    Швидкісний катер

    Трансфер на швидкісному катері, як правило, надається курортами, розташованими поблизу / недалеко від міжнародного аеропорту Мале, тобто в районі атолів Північний Мале і Південний Мале. Швидкісні човни загалом із загальною місткістю до 15 осіб. Але, часто, гостей на борту може бути менше. Кожному пасажиру в обовʼязковому порядку надаються рятувальні жилети. Тривалість трансферу залежить від погодних умов, а також від місця розташування курорту і може складати від 10 хв до 2 год. Просимо враховувати, що під час тривалого трансферу на швидкісному катері можлива хитавиця.

    Гідролітак

    Як правило, час трансферу на гідролітаку займає приблизно від 25 до 60 хвилин. Гідролітаки курсують тільки в світлий час доби (з 06:00 до 16:00). У разі, коли рейс прилітає пізніше і організувати інший тип трансферу до курорту неможливо, необхідно добронювати додаткову ніч у найближчому до аеропорту Мале готелі. У такому випадку запланований трансфер з пакетного туру буде надано гостям ранком наступного дня. Під час перельоту на гідролітаку можливі проміжні посадки на маршруті слідування для висадки гостей інших курортів. Звертаємо вашу увагу на те, що авіакомпанія ТМА, що обслуговує рейси, є державною і розклад рейсів затверджується напередодні. Зважаючи на це, проінформувати про час цього типу трансферу завчасно, бронюючи пакетний тур компанії ANEX Tour, не представляється можливим.

    Кожен гість (включаючи інфантів) може провозити з собою до 20 кг багажу включно і 3 кг ручної поклажі. Доплата за додатковий багаж становить 5 дол. за 1 кг (вартість може змінюватися, туристи оплачують в країні подорожі). Звертаємо вашу увагу на те, що перевізник не гарантує транспортування багажу на тому ж рейсі, що і пасажирів, і залишає за собою право відмовити в перевезенні великогабаритних предметів, а також заборонених предметів і небезпечних вантажів.

    У разі бронювання для гостей трансферу на гідролітаку приводнення біля пірсу заброньованого готелю не гарантується. У разі здійснення групового трансферу не виключено, що на шляху проходження гідролітак буде приводнюватися біля пірсів інших готелів, гості яких присутні на трансфері. Також можливий варіант приводнення гідролітака до платформи в океані в безпосередній близькості до готелю і далі гості будуть слідувати до своїх резортів на швидкісних катерах.

    Внутрішній переліт

    На Мальдівах, крім Міжнародного аеропорту, розташовані 10 внутрішніх аеропортів на різних атолах. Внутрішні перельоти здійснюються на літаках місцевих авіаліній місткістю до 50 осіб. Приблизний час у дорозі — від 20 до 60 хвилин. У місцевому аеропорту гостей компанії ANEX Tour зустрічає представник курорту і супроводжує на швидкісний катер, що належить курорту. Внутрішні перельоти здійснюються як в денний, так і в нічний час доби. Час очікування трансферу залежить тільки від розкладу рейсів. Кожен гість (включаючи інфантів) може провозити з собою до 20 кг багажу (включно) і 5 кг ручної поклажі.

    Доплата за додатковий багаж становить 2-5 дол. за 1 кг (вартість може змінюватися, туристи оплачують в країні подорожі). Звертаємо вашу увагу, що перевізник не гарантує транспортування багажу на тому ж рейсі, що і пасажирів, і залишає за собою право відмовити в перевезенні великогабаритних предметів, а також заборонених предметів і небезпечних вантажів.

    Увага! Зважаючи на численні зміни в операційній діяльності аеропорту у звʼязку з періодом пандемії (зокрема обмеження кількості рейсів) можливе збільшення часу очікування трансферів.

    У період високого сезону орієнтовний час очікування може варіюватися 3 годин і більше.

  • Умови резервування трансферів у пакетних турах ANEX Tour

    Після прильоту в міжнародний аеропорт Мале туристів зустрічають представники компанії ANEX Tour і супроводжують до трансферу. Усі трансфери, які входять у тури на Мальдіви від компанії ANEX Tour, є груповими. За умови трансферу гостей гідролітаком можлива додаткова підсадка гостей по маршруту слідування. Звертаємо також вашу увагу на те, що представники компанії ANEX Tour супроводжують гостей ДО трансферу, після здійснення якого їх зустріне представник курорту (готелю).

    Бронювання послуги «Трансфер» є обовʼязковим!

    Звертаємо вашу увагу на те, що у вартість турів компанії ANEX Tour на Мальдіви за замовчуванням включений трансфер з мінімальною вартістю. Забронювати інший тип трансферу за умови надання його готелем можливо за додаткову оплату (уточнювати під час бронювання: залежить від можливості надання цього трансферу курортом на дати поїздки, що запитуються).

    При будь-яких змінах у бронюванні трансферів (заміна типу трансферу або зміна часу міжнародного перельоту) менш ніж за 96 години до вильоту, курорти мають право встановити доплату в 100% розмірі від вартості трансферу.

    Змінити тип трансферу в аеропорту Мале після прильоту — неможливо! Переліт на гідролітаку можливий і здійснюється ТІЛЬКИ в світлий час доби (приблизно з 06:00 до 15:30). У разі пізнього прибуття на Мальдіви (після 15:30) до готелів, що пропонують трансфер тільки на гідролітаку, можлива організація комбінованого трансферу під запит (літак + швидкісний човен). В іншому випадком необхідно завчасно додатково бронювати розміщення на 1 ніч у готелі на Мале. Ці опції розглядаються і надаються під запит в кожному індивідуальному випадку.

    Час очікування трансферу на маршруті аеропорт — курорт не є фіксованим і може варіюватися залежно від різних факторів (погодні умови, розклад рейсів внутрішніх авіаліній тощо). Очікування трансферу може становити більш ніж 2 години залежно від типу трансферу.

    Погіршення погодних умов на Мальдівах є форс-мажорною обставиною, в результаті якої час здійснення внутрішнього трансферу може бути скориговано як на приліт, так і на зворотному вильоті гостей.

    У разі істотної затримки зворотного трансферу через погодні умови пасажир може запізнитися на міжнародний рейс. У такому випадку заміна рейсу / дати вильоту по зворотному квитку відбувається відповідно до умов тарифу авіакомпанії за рахунок гостей, також як і продовження проживання на курорті.

    Трансфер може бути перенесений на добу через форс-мажорні обставини і на прильоті гостей. Представники курорту нададуть підтримку щодо пошуку розміщення та організації трансферу, проте всі витрати оплачуються гостями самостійно. Будь-яких відшкодувань з боку готелю не передбачено.

  • Трансфери, включені в пакетні тури ANEX Tour, і альтернативні види трансферів

    • Інформація щодо альтернативних трансферів доступна під час бронювання заявки. Необхідно натиснути «Змінити послуги» та перейти до розділу «Трансфер»;
    • Біля рядка з альтернативним трансфером необхідно натиснути «додати», а потім видалити трансфер який стоїть за замовчуванням.
    • При зміні трансферу в замовлені вказана повна вартість трансферу;
    • Якщо туристи вже відпочивають на курорті, при заміні трансферу на зворотному шляху готелем може бути виставлений 100 % штраф.
    • При заміні трансферу за 2-5 днів до вильоту готель може виставити штраф за початково заброньований трансфер.

    Інформація за типами трансферів представлена в таблиці нижче. Нагадуємо, що вартість альтернативного трансферу вже вказана під час бронювання заявки. Інформація щодо трансферів може змінюватися. Просимо уточнювати актуальну інформацію перед початком туру.

    Трансфери

  • Трансфери на рейсах авіакомпанії Manta Air

    ВНУТРІШНІ ПЕРЕЛЬОТИ

    Manta Air — перша авіакомпанія внутрішніх рейсів, яка пропонує преміальний рівень обслуговування в Comfort і Sapphire класах подорожі.

    За запитом ви можете отримати підтверджений час трансферу на внутрішніх авіалініях разом із підтвердженням бронювання готелю.

    Comfort Class

    Сидіння з кутом нахилу 32" і з безкоштовним реєстраційним багажем 25 кг + 5 кг ручної поклажі.

    Sapphire Class

    Преміальний клас, який пропонує додатковий комфорт і збільшений простір для ніг, а також зручне пасажирське сидіння з кутом нахилу 36".

    Норма безкоштовного провозу багажу вражає — 35 кг + 5 кг ручна поклажа.

    Послуги нижче також доступні для клієнтів Manta Air:

    • доступ у лаунж;
    • бортові журнали;
    • вибір снеків;
    • холодні рушники;
    • питна вода.

    ГІДРОЛІТАКИ

    Авіакомпанія Manta Air запустила перші в країні гідролітаки, які літають за фіксованим розкладом.

    За запитом, ви можете отримати підтверджений час трансферу на гідролітак разом з підтвердженням бронювання готелю.

    Безкоштовний зареєстрований багаж 20 кг + один предмет ручної поклажі 5 кг на пассажира.

    Плата за надмірну вагу багажу: 5 дол. за 1 кг (за умови наявності місця на повітряному судні, туристи оплачують в країні подорожі).

    Для немовлят норма безкоштовного провозу багажу не надається.

    Перевезення багажу разом з вами на тому ж самому гідролітаку не гарантовано.

  • Трансфери для ранніх вильотів із Мале (локальні острови (гестхауси))

    Для всіх рейсів з аеропорту Мале з вильотом до 11:00 всім туристам необхідно бронювати індивідуальний трансфер на вильоті.

    Сума доплати буде повідомлена після підтвердження заявки на запит.

    Стосується лише готелів / гестхаусів, у яких трансфер організується на швидкісному катері.

  • Надання польотних даних для турів без перельоту

    У зв'язку з тим, що наявність місць на трансфері (гідролітак / внутрішні рейси) суворо обмежена, необхідно надавати дані міжнародних рейсів (номер рейсу та час вильоту / прибуття) за 14 днів до вильоту.

    Якщо інформація буде надана менш ніж за 14 днів, ANEX Tour не гарантує замовлений тип трансферу.

    Гідролітаки організовуються в період з 06:00 ранку до 17:00, тому для гостей, які прибувають на Мальдіви після 15:30 або вирушають з Мальдів до 09:00 ранку, рекомендовано залишатися в Мале на добу, щоб встигнути на свій рейс або скористатися гідролітаком.

  • Інформація про лаунж-зони в терміналі аеропорту Мале

    Деякі курорти надають гостям доступ до лаунжу на час очікування трансферу. Це може бути власний лаунж курорту або загальний VIP-лаунж терміналу внутрішніх вильотів або гідролітаків. У випадку, якщо курорт не надає доступу до лаунжу, гостям необхідно буде очікувати посадки на трансфер у загальних зонах очікування в терміналі аеропорту, або скористатися послугами лаунжів за додаткову плату.

    Ознайомитись зі списком готелів ви можете у таблиці нижче:

    Лаунж-зони

  • CIP-Lounge в аеропорту Мале

    CIP-Lounge — це комфортабельний зал в аеропорту Мале, де гості можуть розслабитися після перельоту / перед вильотом, у той час як співробітники CIP-Lounge займатимуться усіма паспортно-митними формальностями.

    Оснащення залу: легкі закуски, прохолодні напої, чай, кава, доступ до інтернету.

    Приліт:

    • Зустріч гостей біля трапа літака представником CIP-Lounge з табличкою з іменами гостей і супровід у CIP-Lounge.
    • Оформлення документів (паспортних та імміграційних формальностей) співробітниками CIP-Lounge.
    • Отримання багажу, доставка багажу туристів у CIP-Lounge, проходження митних формальностей та подальша передача багажу представникам приймаючої сторони.

    * У разі поганої погоди персонал CIP-Lounge зустрічає гостей у гейті.

    Виліт:

    • Прибуття в аеропорт не пізніше ніж за 1,5 години до вильоту.
    • Оформлення документів (паспортних та імміграційних формальностей) співробітниками CIP-Lounge.
    • Реєстрація на рейс, реєстрація та здача багажу співробітниками CIP-Lounge.
    • Невеликий Duty Free (за необхідності, гості можуть відвідати основний Duty Free в супроводі представника CIP-Lounge, якщо дозволяє час).
    • Супровід співробітником CIP-Lounge до трапа літака (за 20-30 хвилин до вильоту).
  • Зміни в політиці трансферів у звʼязку з COVID-19

    Готель Sun Siyam Iru Fushi не може організувати трансфер типу внутрішній переліт + катер для будь-якого міжнародного рейсу до 18:00. Можливий тільки гідролітак.

    Готелі мережі Adaaran Resorts ввели обмеження на пересування між островами: вʼїзд гостям з іншого острова або курорту заборонений з метою забезпечення здоровʼя та безпеки гостей і співробітників.