У разі необхідності ануляції заявки агент повинен зробити такі дії:
1) звернутися через «Форму зворотного зв'язку» до відділу бронювання. Для цього необхідно зайти на сайт www.anextour.com.ua — з правого боку ви побачите позначку ✉ (лист) для відправки листа, необхідно ввести логін і пароль, які були видані під час підписання договору. Наступні кроки:
— обрати відділ бронювання;
— тема звернення «Анулювання заявки»;
2) отримати відповідь від відділу бронювання з умовами ануляції заявки;
3) письмово підтвердити згоду на умови ануляції заявки.
Згідно з п. 3.3.15 Договору, турагент зобов`язаний негайно в письмовій формі, з попереднім усним повідомленням, сповіщати Туроператора про зміни в Замовленні Турагента чи відмову від нього.
Згідно з п. 5.2.3, у разі відмови Агента від поданої Заявки на бронювання Туру шляхом його анулювання або будь-якої зміни частково або повністю (наприклад, термінів подорожі, готелю, відомостей про туриста тощо), Турагент сплачує Туроператору фактично понесені витрати за послуги, понесені у зв'язку з виконанням підтвердженого замовлення.