РОЗТАШУВАННЯ

Готель розташований у центрі м. Кемер. Аеропорт Анталії розташований за 68 км від готелю. Поруч стоять готелі: «Wasserman Hotel».

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГОТЕЛЬ

Готель був відкритий в 1988 році, остання реновація проводилася в 2015 році.

Загальна площа території становить 3 410 м².

Складається з 2-поверхової будівлі.

Готель не розміщує гостей з інвалідністю.


До оплати приймаються банківські картки Visa, Mastercard.


Пляж

Громадський гальковий пляж розташований за 650-3000 м від готелю, через дорогу.

Курсує шатл на пляж, 4 рази на день, безкоштовно.

Шезлонги, матраци, парасольки — безкоштовно, пляжні рушники не надаються.

Захід у море — галька, каміння.


Інфраструктура

  • відкритий басейн 180 м²
  • ресторан на 120 осіб
  • 3 бари (бар біля басейну і на пляжі платно)

Важливо

  • не передбачено розміщення з домашніми тваринами

НОМЕРИ

Номерний фонд готелю налічує 63 номери.

У номерах представлено:

  • індивідуальний кондиціонер
  • супутникове ТБ
  • мінібар (порожній)
  • телефон
  • душ
  • тапочки
  • банне приладдя
  • фен
  • сейф (платно)
  • Wi-Fi (платно)
  • додаткове розкладне ліжко (за запитом)

Підлогове покриття: паркет.

Прибирання номера: щодня.

Зміна білизни: 3 рази на тиждень.

Зміна рушників: 3 рази на тиждень.


STANDARD ROOM

Номер: 20 м², вид на море / басейн, франц. балкон, максимальне розміщення — 3 чол.

КОНЦЕПЦІЯ ХАРЧУВАННЯ

AI — все включено.

У концепцію входить: сніданок, обід і вечеря — шведський стіл, пізній сніданок і вечеря, місцеві алкогольні та безалкогольні напої (10:00-22:00).

Імпортні алкогольні напої — платно. Усі напої та їжа після 22:00 години платні.

ПОСЛУГИ

Розваги та спорт

  • настільний теніс

Інші послуги

  • Wi-Fi (безкоштовно, у лобі)
  • послуги пральні, хімчистки
  • послуги доктора

ДЛЯ ДІТЕЙ

  • дитячий майданчик
  • у ресторані дитячі стільці
  • ліжечко, за запитом
  • дитяче меню на обід і вечерю

КОНТАКТИ

Телефон: +90 242 814 71 20-21 / +90 242 814 32 43

Примітка: Адміністрація готелю залишає за собою право вносити будь-які зміни до концепції готелю, зокрема про набір платних / безкоштовних послуг, без попередження.
Ми просимо заздалегідь уточнювати інформацію, яка вас цікавить.
  • %